خدمات طراحی ، اجرا و ساخت انواع سازه های فلزی و سوله

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

خدمات پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی امید البرز

پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی امید البرز

اخذ پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی امید البرز، در واقع مجوزی برای واحد های تولیدی یا صنعتی می باشد که قصد انجام فعالیت های صنعتی و اقتصادی را در این شهرک دارند. جهت اخذ پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی امید البرز، می بایستی فعالیت هایی نظیر تامین زمین و تاسیسات، احداث ساختمان و بعد از آن ماشین آلات خط تولید، تامین نیروی مورد نیاز برای تولید و سپس تولید آزمایشی را انجام دهید.

اخذ زمین در شهرک صنعتی امید البرز

تمامی شهرک های صنعتی، قواین و مقرراتی جهت اخذ زمین و همچنین اجذ پروانه بهره برداری می باشند. شهرک صنعتی امید البرز این معقوله جدا نبوده و دارای یک سری شرایط و ضوابط مخصوص به خود می باشد که تمامی کار فرمایان و فعالان اقتصادی و تولیدی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد انجام فعالیت هایی نظیر تولید و … را دارند می بایستی رعایت کرده و از طرف متخصصین این امر، تدوین و تائید گردد.

شرایط اخذ زمین در شهرک صنعتی امید البرز

  • میزان آب مصرفی
  • میزان برق مصرفی
  • میزان زمین و ساختمان مورد نیاز
  • محصولات مرتبط تولید
  • توجه داشته باشید که تمامی این قوانین توسط متخصیص این امر تدوین شده و در نهایت با نظارت و باز بینی آن ها، مورد تائید قرار می گیرد.

مزایای اخذ پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی امید البرز

  • امتیاز های خاصی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای صاحبان این پروانه بهره برداری، تعلق می گیرد.
  • با داشتن این مدرک، اعتبار و اخذ صنعتی شما افزایش می یابد.
  • با دارا بودن این پروانه شما به راحتی می توانید در مناقصات دولتی شرکت نمایید.
  • در صورتی که موضوع فعالیت شما، نیاز به مجوز از سوی وزارت بهداشت داشته باشد، آن را به راحتی دریافت می کنید.
  • با داشتن این پروانه بهره برداری می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن برای محصولات خود، علامت استاندارد داشته باشید.
  • در صورتی که برای فعالیت مورد نیاز خود جهت تولید، نیاز به مواد شیمیایی و پلاستیکی دارید می توانید به نرخ دولتی و به راحتی آن را از پالایشگاه ها، تهیه و خریداری کنید.

مراحل اخذ پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی امید البرز

  • در ابتدا باید در سامانه بهین یاب به صورتی اینترنتی و آنلاین ثبت نام کنید.
  • در مرحله بعد باید تقاضای خود را جهت اخذ پروانه بهره برداری، به ثبت برسانید.
  • توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات خواسته شده را، با دقت کامل پرشنامه ها و فرم های مربوطه را با هم و پشت سر هم پر کنید.
  • باید زمان مشخصی را صبر داشته باشید تا در خواست شما جهت اخذ پروانه توسط کارشناسان و متخصصان مربوطه بررسی شود.
  • در مرحله بعد اگر با درخواست شما موافقت شده باشد، بازرس هایی برای بررسی و دیدن واحد صنعتی شما به صورت حضوری مراجعه می کنند. در این مرحله ظرفیت واحد شما بررسی خواهد شد و البته واحد صنعتی شما با طرح اولیه ای که ارائه داده اید، تطبیق داده می شود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که طرح اولیه را با دقت و با طور صحیح ارائه دهید تا با مشکلی رو به رو نشوید.
  • در ادامه مراحل اگر بازرس ها واحد صنعتی شما را تائید کرده باشند، باید به دنبال استعلام از سازمان زیربط باشید.
  • در مرحله بعد چنان چه در استعلام شما مشکلی وجود نداشته باشد، پروانه بهره برداری یرای واحد صنعتی شما صادر می گردد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم محبوبی

مدارک اخذ جواز تاسیس در شهرک صنعتی کوثر

صدور جواز تاسیس در شهرک صنعتی کوثر

گروه مهندسین مشاور پرناک آماده یاری رساندن به شما جهت اخذ جواز تاسیس در شهرک صنعتی کوثر ،شهرک صنعتی اشتهارد و شهرکهای صنعتی حومه کرج و مدیریت پیمان و تمامی موارد در این حوزه می باشد.

همچنین شما میتوانید مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه ایی و کارآزموده ما در خصوص ثبت شرکت، اخذ جواز تاسیس داشته باشید.

در مطالب زیر به طورکلی سعی می شود درباره اهمیت اخذ جواز تاسیس در شهرک صنعتی کوثر و اشتهارد  و شرایط اخذ جواز تاسیس در شهرک صنعتی کوثر اطلاع رسانی شود

شهرک صنعتی کوثر اشتهارد

اشتهارد و شهرک های صنعتی اطراف از جمله شهرک صنعتی کوثر و شهرک صنعتی امید البرز به دلیل دارا بودن زمین های وسیع و بدون ساخت ساز از همان ابتدا مناسب برای ساخت کارخانجات و سوله ها در نظر گرفته شد.

شهرک صنعتی کوثر در ۲۰ کیلومتری جاده اشتهارد در شهرستان اشتهارد واقع شده است.

مدت زمان لازم جهت اخذ جواز تاسیس در شهرک صنعتی کوثر

با توجه به اینکه حوزه کاری شما مربوط به کدامیک از سازمان های مربوطه جهت اخذ جواز تاسیس باشد، زمان لازم برای آن نیز متفاوت خواهد بود.

زمان تقریبی لازم برای اخذ جواز تاسیس در کوثر اشتهارد در سازمان های مشخص شده به شرح زیر است:

  • وزارت صنعت و معدن و تجارت از ۱۴ روز تا ۱ ماه می باشد.
  • وزارت جهاد کشاورزی بین ۲ ماه الی ۴ ماه می باشد.
  • سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ۲ الی ۳ ماه می باشد.

مدارک لازم برای اخذ جوازتاسیس در کوثر اشتهارد برای اشخاص حقیقی

  • کپی شناسنامه و اصل کارت ملی
  • آدرس دقیق محل احداث کارخانه یا تولیدی به همراه شماره های تماس

مدارک لازم برای اخذ جواز تاسیس در کوثر اشتهارد برای شرکت های حقوقی عبارتند از:

  • کپی شناسنامه مدیر عامل به همراه کارت ملی
  • آگهی تاسیس
  • آگهی آخرین تغییرات شرکت
  • آدرس و شماره های تماس محل اقامت دائمی

سازمانها و مراجع صادر کننده جواز تاسیس در کوثر اشتهارد

  • وزارت صنعت معدن و تجارت در حوزه فعالیت های صنعتی
  • سازمان میراث فرهنگی در حوزه گردشگری و صنایع دستی
  • وزارت کشور در حوزه NGO ها و احزاب
  • وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تولیدات و صنایع کشاورزی و غذایی
  • وزارت کار و تعاون در حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه اخذ جواز تاسیس در شهرک صنعتی کوثر ، شهرک صنعتی اشتهارد و اشتهارد ۲ می توانید با مشاوران پرناک پیمان مشاوران پرناک پیمان در تماس باشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم محبوبی

مدارک لازم جهت جواز تاسیس در اشتهارد

اخذ جواز تاسیس در اشتهارد

جواز تاسیس در اشتهارد

جواز تاسیس در اشتهارد به این دلیل اینکه در حاشیه استان البرز یعنی از سمت شرق به کرج راه دارد و به پایتخت یعنی تهران نزدیک و در مسیر جاده ایی آن استقرار گرفته مورد درخواست و استقبال زیادی بوده است. همانطور که میدانید اشتهارد یکی از مهم ترین شهرهای صنعتی ایران شناخته شده است.

اگر شما نیز به فکر تاسیس کارخانه یا مجموعه تولیدی در هر کجای ایران علل خصوص شهر های بزرگ هستید بایستی ابتدا قبل از انجا هر کاری اقدام به اخذ جواز تاسیس نمایید. به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که علاوه بر آموزش از طریق وب سایت ها و همچنین مشاوره رایگان از طریق شرکت مهندسین مشاور پرناک میتوانید در صورت صلاحدید کار را به تخصصان کارآزموده این فعالیت واگزار کنید تا با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن شما را به هدف خود برسانند.

اخذ جواز تاسیس در اشتهارد به دلیل ساخت و سازهای کارخانه ها و تولیدی های بزرگ و قدرتمند مانند آراسنج، دانسفهان، لیا مورد تجوجه قرار گرفته است.

لاز به ذکر است که دت زمان انقضای جواز تاسیس یکسال است و بایستی بعد کسال اقدام به تمدید نمایید.

زمان لازم برای اخذ جواز تاسیس در اشتهارد چقدر است؟

مدت زمان لازم جهت اخذ جواز تاسیس در اشتهارد یا بطور کلی در هر کجای ایران بستگی به نوع فعالیت درخواست شده و سازمان و مرجع صادر کننده تفاوت است.

همانگونه که گفته شد مدت زمان لازم برای اخذ جواز تاسیس با توجه به سازان صادره کننده است که این زمان عبارتند از:

  1. زمان لازم برای اخذ مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت حدودا ۱۴ روز تا ۱ ماه
  2. زمان لازم برای اخذ مجوز از جهادکشاورزی حدودا بین ۲ ماه الی ۴ ماه
  3. زمان لازم برای اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حدودا بین ۲ الی ۳ ماه

مراحل قانونی راه اندازی کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد

  1. صدور معرفی نامه از سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز
  2. انتخاب زمین مورد نظر با توجه به نوع فعالیت انتخابی و عقد قرارداد
  3. احداث بنا در زین خریداری شده و فراهم ساختن ماشین آلات و تجهیزات را برای تولید
  4. اقدام برای دریافت معرفی نامه جهت دریافت تسهیلات از اداره صنعت و معدن (البته بعد از اینکه۳۰ درصد از پروژه به اتمام رسید)
  5. اقدام برای دریافت مجوزات بهداشتی و زیست محیطی با توجه به نوع فعالیت درخواستی
  6. اقدام برای اخذ پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی اشتهارد
  7. اخذ معرفی نامه از اداره صنعت و معدن جهت دریافت وام سرمایه در گردش
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم محبوبی

خدمات اخذ جواز تاسیس در نظرآباد

اخذ جواز تاسیس در نظرآباد

 
جواز تاسیس در نظرآباد

جواز تاسیس در نظرآباد

می دانیم که برای انجام انواع فعالیت های صنعتی و اقتصادی در نظر آباد، مانند راه اندازی یک واحد صنعتی، واحد تولیدی و مونتاژ، حتما باید جهت اخذ جواز تاسیس در نظرآباد اقدام نماییم.

در نتیجه تمامی افراد حقیقی یا حقوقی و همچنین فعالان سیاسی که قصد انجام یک فعالیت اقتصادی یا راه اندازی یک واحد صنعتی را در شهر نظرآباد دارند، می بایستی اول فعالیت های اداری جهت اخذ جواز تاسیس در نظر آباد را انجام دهند.

اخذ جواز تاسیس به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی

در ابتدا باید بگوییم که جواز تاسیس نوعی توافق نامه کاملا قانونی و و همچنین اصولی برای راه اندازی واحد های صنعتی، فعالیت های اقتصادی و همینطور شروع به فعالیت کردن خطوط تولیدی در هر زمینه ایی می باشد.

اخذ جواز تاسیس برای، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی قابل انجام است و چنانچه شما فردی مستقل یه وابسته به هر ارگانی که باشید می توانید به راحتی جهت دریافت آن اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که مدارک لازم جهت دریافت جواز تاسیس برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت بوده و شما باید برای هر کدام، مدارک لازم را فراهم نمایید. در ادامه مطلب قصد داریم مدارک لازم جهت اخذ جواز تاسیس در نظر آباد برای اشخاص حقیقی و حقوقی را بیان کنیم.

مدارک لازم جهت اخذ جواز تاسیس در نظر آباد به عنوان شخص حقیقی

  1. رو نوشت از هر مدرک هویتی( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی)
  2. فهرست کالا های درخواستی جهت تولید
  3. آدرس دقیق، کد پستی و شماره های تماس محل اقامت دائمی
  4. کارت پایان خدمت سربازی ( مخصوص متقاضیان آقا)

مدارک لازم جهت اخذ جواز تاسیس در نظر آباد به عنوان شخص حقوقی

  1. رو نوشت از هر مدرک هویتی مدیر عامل
  2. آگهی تاسیس و آخرین آگهی تغیرات شرکت
  3. آدرس دقیق شرکت و تمامی شماره های دائمی محل اقامت شرکت
  4. فهرست کالا های درخواستی جهت تولید
  5. کلمه (تولید) در موضوع فعالیت شرکت
  6. کارت پایان خدمت سربازی مدیر عامل شرکت ( مخصوص متقاضیان آقا)

مدت اعتبار جواز تاسیس

باید در نظر داشته باشید که مدت زمان اعتبار جوار تاسیس تنها یک سال بوده و بعد از پایان اعتبار آن، دیگر قابل استفاده و ارائه نمی باشد. چنان چه قصد استفاده دوباره از آن را دارید می بایستی مجددا برای تمدید آن به ارگان مرتبط با شغل خود، مراجعه نمایید.

شرکت پرناک پیمان، یکی از معتبر ترین و خبره ترین شرکت ها در زمینه اخذ جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و جواز کسب و… می باشد.

شرکت پرناک پیمان با در نظر گرفتن تمامی اصول و قوانین کشور می تواند در کمترین زمان ممکن برای اخذ انواع جواز و پروانه اقدام کند.

همچنین این شرکت با در نظر گرفتن کارشناسان آگاه در این زمینه جهت مشاوره به شما عزیزان آماده خدمات رسانی می باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، با شرکت پرناک پیمان تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم محبوبی